"Net zoals in de frisdrankenmarkt, wordt de programmatie in de TV-markt gedomineerd door Amerikaanse giganten. Als trotse Belgische natuurlijke limonade en cola, zijn we heel blij dat we partner mogen zijn van HET event van het jaar dat eer bewijst aan de grootste lokale creatieve audiovisuele talenten."
Jan Verlinden, Chief Lemonade Maker
"Dovy Keukens is een Belgisch familiebedrijf dat keukens maakt op maat en via een eigen netwerk van toonzalen verkoopt. Rechtstreeks van fabrikant naar klant dus! Ons bedrijf draagt kwaliteit zeer hoog in het vaandel en is dan ook trots om een evenement te ondersteunen dat ook kwaliteit onder de aandacht brengt."
Donald, Mario en Christ Muylle, Dovy Keukens
“EY gelooft dat kwaliteitsvolle, creatieve televisie, radio en de digitale media een essentiële bijdrage leveren aan het doorgronden van wat er speelt in de samenleving. Media verbreedt je venster op de wereld en verbindt mensen met de verhalen die zij vertellen. Creatief talent is noodzakelijk voor nieuwe inzichten. Zowel voor als achter de schermen, individueel en in teams. Zowel in de mediawereld als in de wereld van financiële dienstverlening. Bij EY ontwikkelen en ondersteunen we talent en bieden we ze een wereldwijd podium. We zijn dan ook fiere partner van de Kastaars!.”
Patrick Rottiers, CEO EY België & Rudi Braes, Vice Chair EY EMEIA
"In het leven én in de ondernemerswereld draait alles om een stevige fundering, een klare visie en doorzettingsvermogen. De Kastaars! zetten diezelfde waarden in de kijker: de creativiteit, het harde werk en het vakmanschap van onze mediahelden"
Willy Naessens, Stichter Willy Naessens Group
"De Kastaars! zijn een ode aan de Vlaamse creativiteit, talent en passie. Het is hét moment waarop we samen vieren wat onze Vlaamse media zo uniek maakt. Van iconische gezichten tot verrassend nieuw talent – Vlaanderen mag terecht trots zijn op deze schitterende sterrenparade!"
Cieltje Van Achter, Vlaams Minister van Media
"Net zoals in de frisdrankenmarkt, wordt de programmatie in de TV-markt gedomineerd door Amerikaanse giganten. Als trotse Belgische natuurlijke limonade en cola, zijn we heel blij dat we partner mogen zijn van HET event van het jaar dat eer bewijst aan de grootste lokale creatieve audiovisuele talenten."
Jan Verlinden, Chief Lemonade Maker
"Quote"
Meneer lotto
Een organisatie van
"Met de Kastaars! zetten we onze Vlaamse bescheidenheid even opzij en blinken we van trots. Want “a moment to shine...” dat is wat ons creatief talent in Vlaanderen verdient. Het volstaat om in het buitenland even de radio of tv op te zetten, om te beseffen hoe verwend we zijn in Vlaanderen. Zowel op radio, tv als online bruist het van creatieve ideeën en kwalitatieve producties. En dat is in de eerste plaats te danken aan onze fantastische makers. Van harte proficiat aan alle creatieven. Dit feest is voor jullie!"
Dirk Lodewyckx, Algemeen directeur radio, televisie en streaming DPG Media
"De Kastaars! zijn een erkenning voor al onze programmamakers, content creators en creatieve talenten die zich telkens opnieuw proberen heruit te vinden en durven te innoveren. Het is een prijs die recht uit het hart van het publiek komt, een waardering die de genomineerden zichtbaar deugd doet en een titel die de mensen uit de sector meer dan verdienen. Daarnaast blijft het een waardevol gegeven dat alle omroepen - elk met hun eigen accenten - zich samen achter de Kastaars! zetten om de creativiteit, innovatie en kwaliteit in het Vlaamse medialandschap te vieren."
Jeroen Bronselaer, CEO Play Media
"Heerlijk dat we met de Kastaars! het vele creatieve talent dat Vlaanderen rijk is in de schijnwerpers kunnen zetten. Er zijn ontelbare radio-, televisie- en online formats die ons het afgelopen jaar beroerd hebben. Al deze straffe producties en persoonlijkheden verdienen het dan ook om feestelijk geëerd te worden. Het is extra knap dat we dit kunnen doen door alle mediakrachten te bundelen. Ik kijk ernaar uit om samen met alle mediacollega’s, kijkers, luisteraars en surfers onze talenten van eigen bodem te vieren!"